Využití účetního software ve výuce předmětu účetnictví – Renata Starcová
Renata Starcová
Bachelor's thesis
Využití účetního software ve výuce předmětu účetnictví
Use of accounting software in teaching the subject of accounting
Abstract:
Bakalářská práce na téma Využití účetního software ve výuce předmětu účetnictví, se věnuje předmětu účetnictví na střední škole, shrnutí podob výuky a na základě dotazníkového šetření navrhuje doporučení pro cvičení v rámci praktické části předmětu účetnictví s využitím účetního software.Abstract:
The bachelor's thesis on the topic of Use of accounting software in teaching the subject of accounting, deals with the didactics of the subject of accounting, summarizing its forms and based on the findings, proposes an own approach for the practical teaching of the subject and its using with accounting software.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Reader: Pavel Pecina, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme:
Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Accounting Software Selection Criteria and a Comparison of a Chosen Czech and Russian Accounting Softwares
Tynai Almakuchukov -
The impact of ERP system on financial accounting and reporting cycles of the company. Evidence from Ghana
Barikat Hamisu -
Assessment of the Reported Information in the Financial Statements Prepared Under the French Accounting Standards and the International Accounting Standards IAS/IFRS
Agathe Ribaut -
Mobile application for management of accounting documents
Matej Michálek -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Činnosti prováděné studenty během závěrečné lékárenské praxe a názor studentů na její aspekty
Markéta Dvořáková -
Praxe Académica na Vida dos Estudantes Minhotos
Adéla Terezie Hurtová -
Maloasijský původ praxe rituální kastrace kněží bohyně Velké Matky a Attida: starodávná tradice, nebo helénistická inovace?
Petra Houserová