Tereza ČECHOVÁ
Bachelor's thesis
Výuka čtení a poslechu v anglickém jazyce
Teaching receptive skills
Abstract:
The present Bachelor Thesis is dealing with current methods and strategies used for teaching receptive skills. The theoretical part containing a brief description of the history of teaching English is focusing its attention mainly on the characteristics of teaching methods of reading and listening at the present time. The analytical part analyzes the process of teaching reading and listening, according …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se věnuje současným výukovým metodám a strategiím výuky čtení a poslechu v anglickém jazyce. Teoretická čast, ve které je mimo jiné zmíněn i průřez historií výuky anglického jazyka, se především věnuje charakteristice výukových metod čtení a poslechu využívaných v současné době. Praktická část, která je zpracována na základě zúčastněného pozorování na jazykové škole LINGUA a Gymnázium …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2008
Identifier:
8495
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČECHOVÁ, Tereza. Výuka čtení a poslechu v anglickém jazyce. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Simultánně-sekvenční metoda čtení
Jana Sedláčková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání
Lucie Hrstková -
Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby
Klára Hewitt -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ