Hodnocení žáků biologie v distanční formě výuk – Bc. Jan VALENTA
Bc. Jan VALENTA
Diplomová práce
Hodnocení žáků biologie v distanční formě výuk
.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení žáků základních a středních škol v rámci distanční výuky. Teoretická část vychází z literární rešerše a vymezuje pojem hodnocení a shrnuje jeho specifika. Zabývá se formami hodnocení, které jsou používány současným školským systémem, typy hodnocení žáků a dalšími specifiky. Teorie je dále zaměřena na charakteristiku distanční výuky a nových směrů hodnocení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of evaluation of primary and secondary school pupils in distance learning. The theoretical part is based on the studied literature and defines the concept of evaluation and summarizes its specifics. It deals with the forms of evaluation that are used by the current school system, the types of evaluation of students and other specifics. The theory is further focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Drozdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALENTA, Jan. Hodnocení žáků biologie v distanční formě výuk. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Biologie pro SŠ - Český jazyk a literatura pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání v době koronavirové - možnosti využití e-learningových nástrojů ve vzdělávání žáků základních škol
Kristýna ŠIMKOVÁ -
Možnosti distančního vzdělávání v prvostupňové edukaci se zaměřením na vzdělávací obor Český jazyk a literatura
Doris SZYMECZKOVÁ -
Náraz synchronních a asynchronních komunikačních nástrojů v distančním vzdělávání
Alemat Gebru Gerecheal -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie
Tereza Čepeláková -
Distanční výuka v době covidu pohledem žáků SŠ
Vladimíra THOMAIEROVÁ -
Systém personálního hodnocení zaměstnanců ve společnosti NET and GAMES a.s.
Markéta Šuláková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ