Bc. Jakub Hošek
Bakalářská práce
Kontraktace ve stavebnictví
Contracting in Construction
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Kontraktace ve stavebnictví“. V bakalářské práci bude popsán proces uzavírání smluv mezi podnikatelskými subjekty (staviteli) a fyzickými osobami (objednateli stavby). Práce se zabývá jednotlivými aspekty kontraktace jako takové a aspekty s ní blízce souvisejícími, práce také identifikuje základní pojmy kontraktace, které podnikatelům a fyzickým osobám z kontraktace …víceAbstract:
This thesis deals with the topic "Contracting in construction". The thesis will describe the process of concluding contracts between businesses and individuals. The work will deal with individual aspects of contracting as such or closely related to it in order to identify the basic concepts of contracting, which arise for entrepreneurs and individuals from contracting. Furthermore, the work deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6vuz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jiří Novotný
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační proces ve vybrané organizaci
Václava Repšová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Komunikační proces v organizaci
Lucie Svobodová -
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Romana Bendová -
Komunikační proces ve vybrané organizaci
Zuzana KECLÍKOVÁ -
Komunikační proces ve vybrané obci
Štěpán KOSTRŮNEK -
Prostorové uspořádání třídy a jeho vliv na komunikační procesy ve výuce
Jana MENČLOVÁ