Využití příkladu podnikatelské filozofie Tomáše Bati pro budování obchodu a sítě prodejen na českém trhu – Ing. Jiří LEŠINGR, DiS.
Ing. Jiří LEŠINGR, DiS.
Disertační práce
Využití příkladu podnikatelské filozofie Tomáše Bati pro budování obchodu a sítě prodejen na českém trhu
Sample of Bata's philosophy application for building-up of business and network of stores on the Czech market
Anotace:
Předložené teze disertační práce jsou zaměřeny na identifikaci možností využití podnikatelské filozofie Tomáše Bati v současné podnikatelské praxi, konkrétně při budování obchodu. V první části jsou formou literární rešerše definována teoretická východiska a historický rámec. Následuje stanovení cílů, formulace hypotéz, definování základních metod použitých pro zpracování disertační práce; je uveden …víceAbstract:
Submitted thesis is focused to the identification of possibilities to apply Thomas Bata entrepreneurial philosophy in current entrepreneurial practice especially in trade development. The first part defines in the form of literary retrieval theoretical resource and historical scope. Then goal's assessment follows, formulation of hypothesis definition of the basic methods used for thesis elaboration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2010
Identifikátor:
21158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 12. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEŠINGR, Jiří. \textit{Využití příkladu podnikatelské filozofie Tomáše Bati pro budování obchodu a sítě prodejen na českém trhu}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/psmyue/.
Jak správně citovat práci
LEŠINGR, Jiří. Využití příkladu podnikatelské filozofie Tomáše Bati pro budování obchodu a sítě prodejen na českém trhu. Zlín, 2010. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 10. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza filozofie podnikání jako služby veřejnosti
Josef BIERNÁT -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Veronika Janáková -
Soucit se sebou a jeho vliv na zvládání stresu a efektivitu v práci
Kristýna Souralová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Digitalizace cesty zákazníka v prodeji automobilů
Stanislav Chuprin -
Rozvoj a podpora prodeje cloudových služeb na českém trhu
Alena Ostřížková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová