Tvorba korpusu novinových titulků a jeho analýza – Mgr. Pavlína Sedlářová
Mgr. Pavlína Sedlářová
Bakalářská práce
Tvorba korpusu novinových titulků a jeho analýza
Building corpus of tabloid headlines and its analysis
Anotace:
Ve své práci se zaměřuji na titulky článků bulvárních elektronických deníků. Cílem práce je najít nejvýraznější a nejčastější rysy, které jsou pro bulvární titulky charakteristické, a následně z nich vytvořit počítačově čitelný seznam, který by se dal využít pro strojové učení (pomocí metody SVM – Support Vector Machines). Na základě výsledku procesu testování jsem seznam předkládaných rysů titulků …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on headlines of electronic tabloid journals. The aim is to find the most striking and the most common features which are chracteristic for tabloid headlines and all information I use as the basis of computer-legible list which can be used for machine learning (in this paper I use supervised learning models SVM – Support Vector Machines). Based on the results, I edit …víceKlíčová slova
elektronická média online verze českých deníků rysy bulvárních titulků tvorba korpusu morfologická analýza Support Vector Machines strojové učení electronic media online version of the Czech journals building corpus main features of tabloid titles morphological analysis machine learning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r401o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Marek Grác, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk se specializací počítačová lingvistika
Práce na příbuzné téma
-
The Style of Secondary School Textbooks (Analysis of Czech textbooks of English in reflection of past and future)
Jindra Bromová -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
Uživatelské testování mobilních verzí online katalogů knihoven
Karel Pospíšil -
Rozhovory s redaktorkami a redaktory online vydání magazínů Elle a Marianne
Tereza ČERVENKOVÁ -
Závislost na online sociálních sítích v souvislosti s vybranými fenomény u českých adolescentů
Barbora HOŇKOVÁ