Marketingová strategie pro etablaci nové značky na trhu – Dominik Šmuhař
Dominik Šmuhař
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro etablaci nové značky na trhu
Marketing strategy for establishing a new brand on the market
Abstract:
Téma bakalářské práce se bude zabývat dlouhodobou strategií využívající především nástroje digitálního marketingu, která povede k etablaci nové značky na trhu a jejímu postupnému růstu. Výsledkem bude ukázka pozitivního vlivu správně nastavené strategie na růst povědomí o značce, získání nových zákazníků a zvýšení prodejů.Abstract:
Bachelor thesis is focused on longterm strategy that is primarily using tools of digital marketing, which will lead to establishing of a new brand on the market. The result will show, how well planned strategy leads to growing awareness, new customers and more sales.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Karel Novotný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Strategie založení tanečního souboru
Natálie Glembová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Založení malé výrobní firmy včetně marketingové strategie pomocí projektu.
Dominik Lam -
Establishing and promoting a site for image sales
Jindřiška Homoláčová -
Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam
Thi My Hanh TRANG -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova