Rozvoj kognitivních funkcí u žáků na prvním stupni základní školy – Kateřina ŠVECOVÁ
Kateřina ŠVECOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj kognitivních funkcí u žáků na prvním stupni základní školy
Cognitive development of children from first to fifth grafe of primary school
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje rozvoji kognitivních funkcí u dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je popsán kognitivní vývoj jedince, jsou zde představeny různé teorie kognitivního vývoje a bližší charakteristika mladšího školního věku. Dále je představena teorie Reuvena Feuersteina, jeho program instrumentálního obohacení, kognitivní modifikovatelnost …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on development of schoolchildren´s cognitive functions. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is describing individual cognitive development. Various theories of cognitive development are described here along with detailed charcteristic of schoolchildren period. After that is introduced Reuven Feuerstein theory and his program of instrumental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Zveřejnit od: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PsLic. Jan Vyhnálek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVECOVÁ, Kateřina. \textit{Rozvoj kognitivních funkcí u žáků na prvním stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/psyilm/.
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Kateřina. Rozvoj kognitivních funkcí u žáků na prvním stupni základní školy. Č. Bud., 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Rozvoj kognitivních funkcí žáků základní školy prostřednictvím intervence Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
Josef Suchánek -
Intervenční program pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Nikola BIELESZOVÁ -
Intervenční program pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Nikola BIELESZOVÁ -
Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení
Lenka MIKOŠKOVÁ -
Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina KÖHLEROVÁ -
Využití zprostředkovaného učení ve výuce ekonomických předmětů
Veronika Záleská -
Epilepsie a její farmakologická léčba jako faktor ovlivňující kognitivní funkce a chování u dítěte předškolního věku
Anna WISZCZOROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses psyilm psyilm/2
30. 3. 2015