Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež – Klára HLAVATÁ
Klára HLAVATÁ
Bakalářská práce
Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež
Bravo magazine, history and transformation of journal for young people
Anotace:
Bakalářská práce mapuje historii a vývoj časopisu Bravo a je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část se věnuje historii časopisu Bravo od vydání prvního čísla v roce 1956 v Německu a od roku 1991 historii časopisu Bravo v České republice. V deskriptivní a analytické části je popsána česká verze časopisu Bravo v letech 1991, 1999, 2006, 2013 (popsány jsou grafická podoba časopisu, obsah a stálé …víceAbstract:
Bachelor thesis is about Bravo magazine and it is divided into two main parts. First theoretical part is about history of Bravo magazine in Germany since year 1956, when the first issue was published, and history in Czech Republic since year 1991. In second descriptive and analytical part are described issues od Bravo magazine from years 1991, 1999, 2006, 2013 (described are graphic form of magazine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVATÁ, Klára. Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Celebrity a sportovci v televizní reklamě, jejich vnímání v cílové skupině 18-30 let
Karolína Novotná -
Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
Katarína Kočárová -
Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež
Klára HLAVATÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses psyxz1 psyxz1/2
28. 6. 2013