Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti – Tomáš MARTÍNEK
Tomáš MARTÍNEK
Bachelor's thesis
Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti
Experiencing life by people with ADHD in adolescence first diagnosed in adulthood
Abstract:
Tato bakalářská práce je rozdělena na tři teoretické kapitoly. První je kapitola o adolescenci, druhá o dospělosti a třetí o ADHD. Zaměřuje se na popis specifik ADHD ve vybraných oblastech. Také se věnujeme tomu, jak vybrané oblasti vypadají u jedinců, kteří byli s ADHD diagnostikováni v dospělosti.Abstract:
This bachelor thesis is divided to three theoretical chapters. The first chapter is about adolescence, the second is about adulthood and the third is about ADHD. It is focusing on describing specifics of ADHD in selected sections. We are also describing how selected sections look like in people who were diagnosed in adulthood.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTÍNEK, Tomáš. \textit{Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pt844m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARTÍNEK, Tomáš. Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Retrospektivní zhodnocení zkušeností se vzděláváním v rámci školského systému z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením
Radek HUŠTAN -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se zrakovým postižením na střední škole
Kateřina Horáková -
Zkušenosti rodičů se vzděláváním dětí s mentálním postižením se zřetelem na jejich pracovní uplatnění
Jaromíra Matoušková -
Práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách matematiky na středních školách
Iva Naimanová -
Jak pěstouni vnímají svojí povinnost vzdělávat se
Lenka Plocková -
Zkušenost pedagogů se vzděláváním žáků mladšího školního věku s odlišným mateřským jazykem
Dana NOVOTNÁ -
Mentální anorexie a vybrané mezilidské vztahy
Denisa Kašparová