The Benefits of Shared Reading with Young Learners in English Language Acquisition – Bc. Kateřina Doležalová
Bc. Kateřina Doležalová
Master's thesis
The Benefits of Shared Reading with Young Learners in English Language Acquisition
The Benefits of Shared Reading with Young Learners in English Language Acquisition
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá významem rozvoje čtenářské gramotnosti mladších žáků v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sdíleného čtení. Práce předkládá klíčové komponenty procesu čtení a analyzuje výhody zmíněné metody v rozvoji schopností a strategií nutných při porozumění čteného textu. Cílem praktické části této práce je analyzovat přístup učitelů a žáků ke čtení v hodinách anglického jazyka …viacAbstract:
The Diploma Thesis ponders the meaning of developing the reading literacy of young learners in English lessons by means of shared reading. It presents the key components of the reading process and analyses the benefits of the above method in developing both the skills and strategies vital in reading comprehension. The aim of the practical part of the thesis is to analyze the attitudes of teachers and …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vywvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Model pedagogické praxe studentů v Mateřské škole Olomouc, Blanická 16 v kontextu se sociálním učením dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Dana Březovská -
Strategie čtení jako nástroj podporující dovednost čtení
Adéla Vítová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková