Mgr. Zuzana Halkovičová

Bakalářská práce

Postavenie umeleckého diela nových médií na českom trhu s umením

Position of new media art in the Czech arts market
Abstract:
Bachelor thesis “Position of new media art in the Czech arts market” characterize new media art, specifications that appear by its exhibiting, collecting and investing to this art. Primary goal is to find out what position has the new media art in the art market or if it stands any position. Thesis is asking following questions: Is there in the art market in Czech Republic a new media art as merchandise …více
Abstract:
Bakalárska práca „Postavenie umeleckého diela nových médií na českom trhu s umením“ charakterizuje umelecké dielo nových médií, špecifiká vznikajúce pri jeho vystavovaní, zbieraní a investovaní do tohto umenia. Primárnou snahou je zistiť akú pozíciu má umenie nových médií na umeleckom trhu, respektíve či nejakú pozíciu vôbec zastáva. Práca si kladie otázky: Nachádza sa na trhu s umením v Českej republike …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Barbora Šedivá, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta