Sociální sítě a jejich vliv na dnešní společnost – Bc. Petr Pavlásek, DiS.
Bc. Petr Pavlásek, DiS.
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich vliv na dnešní společnost
Social Networks and Their Influence on Today's Society
Anotácia:
Sociální sítě a jejich vliv na dnešní společnost. Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi dnešní doby a jejich ovlivňování dnešní společnosti. Hlavní praktickou část tvoří internetový průzkum, kterého se zúčastnilo 339 respondentů a který byl šířen formou elektronického dotazníku. Průzkum se týká sociálních sítí u nás i ve světě a z výsledných dat byly vytvořeny grafy a závěrečná vyhodnocení. …viacAbstract:
Social network and their influence on today´s society. My bachelor thesis deals with social networking websites of today´s society and their influence on our society. The main practical part consists of the Internet survey of 339 answerers which was spread via an electronic questionaire. The survey relates to the social networking websites in the Czech Republic and abroad and charts and final conlucions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/a5d7q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 3. 2012
- Vedúci: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aleksandar Antonovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadů práce v Praze
Kristýna Petráková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková