Komunikační strategie památkových objektů ve správě NPÚ ÚOP v Kroměříži – Bc. Dagmar ŠNAJDAROVÁ
Bc. Dagmar ŠNAJDAROVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie památkových objektů ve správě NPÚ ÚOP v Kroměříži
Communication Strategies of Monuments in Charge of The National Institute for the Protection and Conservation of Monuments and Sites Territorial Branch in Kroměříž
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu efektivní komunikační strategie památkových objektů ve správě Národního památkového ústavu, územního odborného pracoviště v Kroměříži. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací jsou formulována teoretická východiska a stanoveny pracovní hypotézy. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření a analýzu současných …viacAbstract:
The goal of my thesis is to create a project for efficient communication strategies of monuments in charge of The National Institute for the Protection and Conservation of Monuments and Sites, territorial branch in Kroměříž (NIPCMS TBK). On the basis of defined theories and processes in the framework of marketing communica-tions there are formulated theoretical resources and stated working hypotheses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
18613
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠNAJDAROVÁ, Dagmar. \textit{Komunikační strategie památkových objektů ve správě NPÚ ÚOP v Kroměříži}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ptp8wt/.
Jak správně citovat práci
ŠNAJDAROVÁ, Dagmar. Komunikační strategie památkových objektů ve správě NPÚ ÚOP v Kroměříži. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil