Rigování a animování v programu Blender – Michal Vašut
Michal Vašut
Bachelor's thesis
Rigování a animování v programu Blender
Animation in Blender
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je popsat možnosti open source nástroje pro tvorbu 3D grafiky Blender v oblastech rigování a~animace. Součástí práce je popis možností použití Motion Capture, včetně zachytávání pohybu v reálném čase pomocí pohybového senzoru Kinect. Následuje srovnání interního renderovacího enginu s nově vyvíjeným enginem Cycles~a~možnosti Blenderu při tvorbě krátkého animovaného filmu …viacAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to describe possibilities of the open source 3D suite Blender in the field of rigging and animation. Part of this thesis will be description of~using Motion Capture during animation workflow including real time motion capture with motion sensor Kinect. Next, there is the comparison of internal rendering engine with newly developed Cycles engine and Blender possibilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Motion capture jako nástroj 3D animace
Radoslav Byrtus -
Information Retrieval Techniques for 3D Human Motion Data
Ján Horváth -
Motion Capture Data Visualization and Playback Application
Jakub Slezáček -
Aplikácia techniky MinHash pre podobnostné vyhľadávanie v 3D pohybových dátach
Juraj Vándor -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
3D grafika ve vzdělávání na střední škole
Ondřej Falta