Tvorba promo-akce na vybraný produkt – Monika HOMOLKOVÁ
Monika HOMOLKOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba promo-akce na vybraný produkt
Creation of promotion on a selected product
Anotace:
Tvorba promo-akce je velmi náročný proces s dobře promyšlenými kroky. Tato bakalářská práce popisuje plán a realizaci promo-akce nového druhu mléčného řezu Mlsánek v supermarketech a hypermarketech. Promo-akce byla vedena a realizována profesionální marketingovou agenturou. Součástí jejich práce je nejen plánování, tisk propagačních materiálů, příprava propagačních předmětů, ale i školení hostesek …víceAbstract:
Creating a promo-campaign is a lengthy process of well-prepared steps. This thesis present an event building to promote a new variety of milk chocolate product in supermarkets and areas of sale. The promo-event was held by a professional marketing agency. The work included planning, printing promotional leaflets, preparing gifts as well as staff training for tasting stalls. The future costs were calculated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOMOLKOVÁ, Monika. Tvorba promo-akce na vybraný produkt. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Název
Vložil
Vloženo
Práva