Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem – Bc. Kateřina Horská
Bc. Kateřina Horská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Marketing communication in the municipality Vrbno pod Pradědem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je formulace návrhů na zlepšení marketingové komunikace města Vrbna pod Pradědem. Součástí návrhů je i vytvoření nového destinačního produktu. Teoretická část práce se zabývá teorií destinačního managementu, tvorbou produktu turistické destinace, marketingové komunikace v cestovním ruchu a komunikačními nástroji. Praktická část prostřednictvím analýzy současného stavu komunikace …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to formulate proposals for improving the marketing communication of the town of Vrbno pod Pradědem. The proposals include the creation of a new destination product. The theoretical part of the thesis deals with the theory of destination management, creation of a tourist destination product, marketing communication in tourism and communication tools. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ceucg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Karčmář
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová -
Marketingová komunikace konkrétní cestovní kanceláře
Martin Chuman