Bc. Kateřina Horská

Bakalářská práce

Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem

Marketing communication in the municipality Vrbno pod Pradědem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je formulace návrhů na zlepšení marketingové komunikace města Vrbna pod Pradědem. Součástí návrhů je i vytvoření nového destinačního produktu. Teoretická část práce se zabývá teorií destinačního managementu, tvorbou produktu turistické destinace, marketingové komunikace v cestovním ruchu a komunikačními nástroji. Praktická část prostřednictvím analýzy současného stavu komunikace …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to formulate proposals for improving the marketing communication of the town of Vrbno pod Pradědem. The proposals include the creation of a new destination product. The theoretical part of the thesis deals with the theory of destination management, creation of a tourist destination product, marketing communication in tourism and communication tools. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ceucg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. David Karčmář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné