Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře – Patrick Kamas
Patrick Kamas
Bachelor's thesis
Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře
Generational Sustainability of Business in a Regional Media and Communication Agency
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá generační udržitelností podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury ve městě Zlín. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovou komunikací, druhy marketingových agentur a generační udržitelností podnikání. V praktické části jsou uskutečněny expertní rozhovory se zaměstnanci …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the generational sustainability of the business of a selected regional media and communication agency in the city of Zlin. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the thesis deals with marketing, marketing communication, types of marketing agencies and generational sustainability of business. In the practical part, expert …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMAS, Patrick. \textit{Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/puj3q3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kamas, Patrick. Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace developerských projektů
Pavel Sluka -
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Kristýna Poláková -
Marketingová komunikace EverGreen Medical Center s.r.o.
Tereza Miklasová -
Návrh marketingové komunikace centra Slunečnice
Lucie Bezecná -
Analýza marketingové komunikace společnosti na trhu módy
Iva Bialasová -
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
Karolína Chvostková -
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
David REITINGER -
Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura
Eliška Janáková