Iva Bialasová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace společnosti na trhu módy

Analysis of the Company's Marketing Communication on the Fashion Market
Anotace:
V dynamickém odvětví módy je klíčové nejen sledovat aktuální trendy a preference zákazníků, ale také realizovat účinnou marketingovou komunikaci, která osloví cílové skupiny dříve než konkurence. Proto je pro módní řetězce zásadní neustále vyhodnocovat efektivitu svých marketingových aktivit a optimalizovat komunikační mix. Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci švédského řetězce H&M, který …více
Abstract:
In the dynamic fashion industry, it is crucial not only to follow current trends and customer preferences, but also to implement effective marketing communication that reaches target groups before the competition. Therefore, it is essential for fashion chains to constantly evaluate the effectiveness of their marketing activities and optimize the communication mix. This thesis focuses on the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Josef Křivánek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava