Bc. Kateryna Narusevych

Diplomová práce

Využití umělé inteligence v marketingových procesech

Application of AI technology in marketing processes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence (AI) v marketingových procesech. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak efektivně mohou být AI nástroje implementovány do marketingových strategií a jaké mají etické a právní dopady v současném podnikatelském prostředí. V teoretické části práce bylo představeno přehled evoluci marketingových konceptů, poskytnuto komplexní a srozumitelný přehled …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of using artificial intelligence (AI) in marketing processes. The main goal of the work was to find out how effectively AI tools can be implemented in marketing strategies and what ethical and legal implications they have in the current business environment. In the theoretical part of the work, an overview of the evolution of marketing concepts was presented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní