Využití umělé inteligence v marketingových procesech – Bc. Kateryna Narusevych
Bc. Kateryna Narusevych
Diplomová práce
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Application of AI technology in marketing processes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence (AI) v marketingových procesech. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak efektivně mohou být AI nástroje implementovány do marketingových strategií a jaké mají etické a právní dopady v současném podnikatelském prostředí. V teoretické části práce bylo představeno přehled evoluci marketingových konceptů, poskytnuto komplexní a srozumitelný přehled …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of using artificial intelligence (AI) in marketing processes. The main goal of the work was to find out how effectively AI tools can be implemented in marketing strategies and what ethical and legal implications they have in the current business environment. In the theoretical part of the work, an overview of the evolution of marketing concepts was presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dh4wz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Automatizace analýzy dat v oblasti zákaznického zážitku v korporátní společnosti pomocí nástrojů datového modelování
Pavlína Krmelová -
Automatizace zpracování a analýzy fotometrických dat tranzitujících exoplanet z IČ přístroje HAWK-I observatoře ESO
Martin Blažek -
Automatizace a vizualizace dat logistických emisí za účelem udržitelného rozhodování
Vojtěch Kosina -
Využití analýzy dat pro automatizaci administrativních a reportingových činností
Jakub Kylián -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski