Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků – Adéla Gráfová
Adéla Gráfová
Bakalářská práce
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Control of Marketing Communications of Tobacco Products Market
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě analýzy tabákových společností působících na českém trhu a komparace mezinárodních marketingových standardů zhodnotit reálný stav současné samoregulace v oblasti marketingové komunikace. Analyzovat budu hlavní subjekty působící na českém tabákovém trhu, etické kodexy a podrobněji se zaměřením na mezinárodní marketingové standardy. Na závěr práce provedu …víceAbstract:
The main goal of the thesis, based on the analysis of the tobacco companies operating on the Czech market and comparison of the international marketing standards, is to evaluate the real situation of self-regulation applied in the sphere of marketing communication. In the thesis will be analyzed significant subjects operating on the Czech market and their ethical standards with particular focus on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Regulace klamavé reklamy
Pavlína Knotková -
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev