Adéla Gráfová

Bakalářská práce

Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků

Control of Marketing Communications of Tobacco Products Market
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě analýzy tabákových společností působících na českém trhu a komparace mezinárodních marketingových standardů zhodnotit reálný stav současné samoregulace v oblasti marketingové komunikace. Analyzovat budu hlavní subjekty působící na českém tabákovém trhu, etické kodexy a podrobněji se zaměřením na mezinárodní marketingové standardy. Na závěr práce provedu …více
Abstract:
The main goal of the thesis, based on the analysis of the tobacco companies operating on the Czech market and comparison of the international marketing standards, is to evaluate the real situation of self-regulation applied in the sphere of marketing communication. In the thesis will be analyzed significant subjects operating on the Czech market and their ethical standards with particular focus on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45635