Mystery Shopping v telekomunikačních službách – Stanislava SOBOTKOVÁ
Stanislava SOBOTKOVÁ
Bachelor's thesis
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Mystery Shopping in Telecommunication Services
Abstract:
Cílem práce je realizovat Mystery Shopping u předních mobilních operátorů na českém trhu, kterými jsou Vodafone, T-Mobile a Telefónica O2, jejich vzájemné porovnání, vyhodnocení a navržení případných doporučení. V úvodní části je charakterizován marketing služeb, marketingový mix služeb a kvalita služeb, jak z pohledu zákazníka, tak z pohledu organizace. Analytická část obsahuje představení jednotlivých …moreAbstract:
The goal is to realize Mystery Shopping at the forefront Czech mobile operators, which are companies Vodafone, T-Mobile and Telefónica O2, to provide a comparison, evaluation and to propose eventual recommendations. In the first part there is defined marketing of services, marketing mix of services and quality of services, either from perspective of a customer, or organization. The analytical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOTKOVÁ, Stanislava. \textit{Mystery Shopping v telekomunikačních službách}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/pv7nrw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOBOTKOVÁ, Stanislava. Mystery Shopping v telekomunikačních službách. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík