Využití event marketingu ve vybrané firmě – Bc. Tereza Kvášová
Bc. Tereza Kvášová
Diplomová práce
Využití event marketingu ve vybrané firmě
Use of Event Marketing in Selected Company
Anotace:
Diplomová práce „Využití event marketingu ve vybrané firmě“, se zabývá organizací eventu pro interní a externí cílové skupiny v rámci zapojení se do sportovně-charitativního projektu. Cílem diplomové práce je rovněž připomenutí aktivního plnění CSR hodnot. Dalším cílem diplomové práce je vyhodnocení pořádaného eventu ze strany firmy a ze strany účastníků. Pro externí veřejnost, naplánovala firma kampaň …víceAbstract:
The thesis "Use of Marketing Event in Selected Company" deals with the organization of the event for internal and external target groups as part of the sport-charity project. The goal of the thesis is also the reminder of active fulfillment of CSR values. Another goal of the thesis is to evaluate the organized event from the company side and from the participants side. For the external public, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aixjt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia