Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu. – Ing. Václav Němec, BBus
Ing. Václav Němec, BBus
Diplomová práce
Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu.
Proposals for strategic remedies to increase Budějovický Budvar, n.c. sales in domestic retail chains.
Anotace:
Diplomová práce se snaží nalézt způsoby řešení, jak navýšit tržby Budějovického Budvaru dosahované na tuzemském trhu maloobchodních sítí. Zabývá se zejména prostředím práce Key account manažerů pivovaru zodpovídajících za strategické řízení vztahů s klíčovými maloobchodními partnery. Prostřednictvím vybraných analýz hodnotí působení pivovaru na tomto trhu, v návaznosti na výsledky stanovuje cíle a …víceAbstract:
The thesis aim si to find out various ways of increasing Budějovický Budvar, n.c. sales in domestic retail chains. It deals particularly with labour area of Key Account Managers, who are in charge of managing relationships between the brewery and key retail chains accounts. With help of selected analysis it assesses brewery performance on this market. Further to results it determines targets and recommends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/re769/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. David Kudláček
- Oponent: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEC, Václav. \textit{Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu.}. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoká škola Sting, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pv9m2t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová -
Analýza off-trade trhu a návrh promoční strategie značky Jack Daniel's
Anika Hüblová -
Analýza trhu s pivem - Off trade spotřeba
Martin Starý -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Michaela NOVÁKOVÁ -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Key Account Management
Dalibor Dvořák