Ing. Václav Němec, BBus

Master's thesis

Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu.

Proposals for strategic remedies to increase Budějovický Budvar, n.c. sales in domestic retail chains.
Abstract:
Diplomová práce se snaží nalézt způsoby řešení, jak navýšit tržby Budějovického Budvaru dosahované na tuzemském trhu maloobchodních sítí. Zabývá se zejména prostředím práce Key account manažerů pivovaru zodpovídajících za strategické řízení vztahů s klíčovými maloobchodními partnery. Prostřednictvím vybraných analýz hodnotí působení pivovaru na tomto trhu, v návaznosti na výsledky stanovuje cíle a …more
Abstract:
The thesis aim si to find out various ways of increasing Budějovický Budvar, n.c. sales in domestic retail chains. It deals particularly with labour area of Key Account Managers, who are in charge of managing relationships between the brewery and key retail chains accounts. With help of selected analysis it assesses brewery performance on this market. Further to results it determines targets and recommends …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2012
  • Supervisor: Mgr. David Kudláček
  • Reader: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting