Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu. – Ing. Václav Němec, BBus
Ing. Václav Němec, BBus
Master's thesis
Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu.
Proposals for strategic remedies to increase Budějovický Budvar, n.c. sales in domestic retail chains.
Abstract:
Diplomová práce se snaží nalézt způsoby řešení, jak navýšit tržby Budějovického Budvaru dosahované na tuzemském trhu maloobchodních sítí. Zabývá se zejména prostředím práce Key account manažerů pivovaru zodpovídajících za strategické řízení vztahů s klíčovými maloobchodními partnery. Prostřednictvím vybraných analýz hodnotí působení pivovaru na tomto trhu, v návaznosti na výsledky stanovuje cíle a …moreAbstract:
The thesis aim si to find out various ways of increasing Budějovický Budvar, n.c. sales in domestic retail chains. It deals particularly with labour area of Key Account Managers, who are in charge of managing relationships between the brewery and key retail chains accounts. With help of selected analysis it assesses brewery performance on this market. Further to results it determines targets and recommends …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/re769/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. David Kudláček
- Reader: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEC, Václav. \textit{Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu.}. Online. Master's thesis. Brno: Sting Academy. 2012. Available from: https://theses.cz/id/pv9m2t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová -
Analýza off-trade trhu a návrh promoční strategie značky Jack Daniel's
Anika Hüblová -
Analýza trhu s pivem - Off trade spotřeba
Martin Starý -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Michaela NOVÁKOVÁ -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Key Account Management
Dalibor Dvořák