Mizanscéna ve filmu "Chrustaljove, vůz!" Alexeje Germana – Myroslava Klochko
Myroslava Klochko
Bakalářská práce
Mizanscéna ve filmu "Chrustaljove, vůz!" Alexeje Germana
The mise-en-scène in Alexej German's film "Khrustalyov, My Car! "
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem mizanscény. V první části podává základní informace o mizanscéně a dvou hlavních přístupech k tomu, jak ji chápat. Definuje rozdíly mezi mizanscénou, která „servíruje“ příběh a mizanscénou, jež hraje hlavní roli ve vzniku filmového stylu režiséra. Druhou část potom tvoří rozbor práce z hlediska mizanscény ruského režiséra Alexeye Germana ve specifických segmentech …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the concept of mise-en-scène. The first part gives basic information about mise-en-scène and two basic approaches to its understanding. It divides the concept in a very broad and narrow sense. It defines the differences between a mise-en-scène that "serves" the story and a mise-en-scène that becomes the main point in the creation of the director's film style. The second …víceKlíčová slova
mizanscénaKlíčová slova
ruská kinematografieKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmoví režiséři
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Petr MAREK
- Oponent: Václav KADRNKA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Teorie filmu v kontextu ruského formalismu: od literární analýzy k filmovému plátnu
Daria Ignatenko -
Pronikání nezávislé hudební scény do soundtracků audiovizuálních děl a jeho ekonomické implikace
David Čajčík -
Stylova analýza střihové skladby v rané tvorbě Alexeje Germana: Prověrka osudem, Dvacet dnů bez války, Můj přítel Ivan Lapšin
Elvira Dulskaia