Kristýna Andělová
Bachelor's thesis
Image a firemní identita Českého rozhlasu
Image and Corporate Identity of the Czech Radio
Abstract:
Bakalářská práce řeší firemní identitu a image Českého rozhlasu. Práce se zaměřuje na vnímání této značky širokou veřejností. Teoretická část je zaměřena na rešerši odborných zdrojů, které se týkají zejména pojmům image a firemní identita. Praktická část je zaměřena na charakteristiku Českého rozhlasu a jeho firemní identitu. Následně analyzuje pomocí kvantitativního šetření vnímání této značky veřejností …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the corporate identity and image of Czech Radio. The thesis focuses on perception of this brand by general public. The theoretical part deals with the search of specialized sources, which concern especially the concepts of image and corporate identity. The practical part focuses on the characteristics of Czech Radio and its corporate identity. Subsequently the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Andělová, Kristýna. Image a firemní identita Českého rozhlasu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Corporate design
Štěpán Bejr -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Firemní image a koncept Corporate Identity – Český rozhlas
Karolína Korsesková -
Firemní image a koncept Corporate Identity - Český rozhlas
Karolína Korsesková