Marketingová strategie lyžařské školy – Bc. Filip Janoušek
Bc. Filip Janoušek
Diplomová práce
Marketingová strategie lyžařské školy
The marketing strategy of ski school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na téma strategického marketingu, cílem je nejprve zhodnocení stávající marketingovou strategii podniku, a posléze její aktualizace či navržení nové strategie marketingu. Vybraným subjektem je lyžařská škola Ski School VIP působící ve skiareálu Špindlerův Mlýn. V teoretické části práce shrnuje informace z odborných zdrojů a zaměřuje se na osvětlení podstaty pojmů marketingu …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of strategic marketing, it aims at first to evaluate the current marketing strategy of the company, and then its update or design of a new marketing strategy. The selected subject is Ski School VIP operating in the Špindlerův Mlýn ski area. The theoretical part of the thesis summarizes information of professional sources and focuses on illuminating the essence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pvuycb pvuycb/2
2. 4. 2021