Barbora Ballošová

Bachelor's thesis

Odbytová strategie vybrané firmy

Sales strategy of a company
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice odbytových trhů společnosti PRECIZ, s.r.o. v návaznosti na Exportní strategii České republiky pro období 2012 - 2020. V té Ministerstvo průmyslu a obchodu stanovilo mimo jiné koncepci nových cílových zemí českého exportu - tzv. prioritních a zájmových zemí. Analýzou odbytové strategie společnosti PRECIZ, s.r.o., která je středně velkou strojírenskou firmou, se …more
Abstract:
This Bachelor thesis is devoted to the sales strategy of the company PRECIZ, s.r.o. in connection to the "Export Strategy of the Czech Republic for years 2012 - 2020''. In the Export Strategy sets the Ministry of Industry and Trade among others the concept of new target markets for the Czech exporters - known as the priority and interest markets. According to the analysis of the sales strategy of PRECIZ …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2015
  • Supervisor: Alexej Sato
  • Reader: Richard Langpaul

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45019