Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích – Bc. Michal PODLEŠÁK
Bc. Michal PODLEŠÁK
Bakalářská práce
Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích
The name is important - role of firm name and product name in modern-day marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku firemních a produktových názvů. V jednotlivých částech čtenáře seznamuje s historií těchto názvů od zhruba 10. století do konce 20.století, vývojem přístupu k jejich tvorbě, ukázkami z jednotlivých období. V části ze současnosti pak práce ukazuje chyby, jichž se tvůrci často dopouští a pravidla, která by se měla dodržovat, aby vznikl efektivní název. Samostatná …víceAbstract:
This bachelor thesis solves sphere of firm and product names. In separated parts reader gets information about history of names, roughly since 10th century untill the end of 20th century, information about progress of creation and concrete examples from different periods. In the part from present days the thesis shows frequent faults of creation and useful rules for final effective name. Separated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODLEŠÁK, Michal. \textit{Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/pw1qyr/.
Jak správně citovat práci
PODLEŠÁK, Michal. Na jménu záleží - role názvu firmy a produktu v současných marketingových komunikacích. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza firmy Progress Cycle a.s.
Aneta Přibová -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Ozbrojené složky státu a soukromé bezpečnosti firmy: Partneři nebo konkurenti
Sára Koudelková -
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Vybrané psychologické aspekty vplyvu obalového dizajnu na chovanie spotrebiteľa pri nákupe produktu.
Martin Ďurota -
Jethro Tull: Historie skupiny, tvorba a využití ve výuce hudební výchovy a anglického jazyka na ZŠ, SŠ, a VŠ
Barbora FORKOVÁ -
Tvorba arteterapeutických technik pro přípravný stupeň základní školy speciální v Kroměříži
Hana Jarošová