On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy – Kateřina Volfová
Kateřina Volfová
Diplomová práce
On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy
On-line grocery - research of customer´s behavior on the example of a particular company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem trhu, chováním zákazníka a specifiky internetového prodeje. Praktická část je zaměřena na výzkum chování zákazníka v konkrétní firmě zabývající se online prodejem potravin a metodou použitou pro tuto část práce je kvantitativní výzkum trhu. Práce poskytuje náhled do praxe marketingového výzkumu trhu v oblasti poznávání zákazníka.Abstract:
The thesis is focused on the marketing market research, customer's behavior and specifics of online shopping. The practical part of the thesis contains marketing research on the example of a particular firm that operates with the internet grocery. The method used in this part of thesis is the quantitative market research. The thesis provides insight into practise of getting to know the customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58303
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58303
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva