Bc. Martina Kornfeilová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie firmy Kornfeil, spol. s r.o. při vstupu na americký trh

The suggestion of marketing strategy in Kornfeil Ltd. by entry to american market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje situační marketingové analýze B2B trhů před vstupem na nový trh a poznatky z teoretické části aplikuje na konkrétní případ společnosti působící v oblasti pekařského průmyslu. Cílem práce je provést situační analýzu amerického pekařského průmyslu a společnosti Kornfeil spol. s r.o jako takové a doporučit jí základní kroky před vstupem na americký trh.
Abstract:
The diploma theses deals with marketing situational analysis of B2B markets before entry to a new market and theoretical knowledges applied to concrete case of company acting in bakery industry. The goal of this these is to execute situational analysis of american bakery industry and company Kornfeil Ltd itself and suggest basic steps before the entry of american market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication