Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o. – Ing. Stanislav VYKOUKAL
Ing. Stanislav VYKOUKAL
Diplomová práce
Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o.
The Project Of Optimalization Of Business And Marketing Tools In Technodat, CAE-systémy s.r.o. Company
Anotace:
Diplomová práce Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy, s.r.o. identifikuje na základě teoretických poznatků významné marketingové nástroje pro obchodní společnosti nabízející produkty a služby charakteristické svojí vysokou přidanou hodnotou. Tyto vybrané marketingové nástroje porovnává s dnešními používanými nástroji ve firmě Technodat, CAE-systémy …víceAbstract:
On the base of theoretical observations, the thesis The Project Of Optimalization Of Busi-ness And Marketing Tools In Technodat, CAE-systémy s.r.o. Company identifies significant marketing tools for business companies offering products and services characterized by their high added value. It compares the chosen marketing tools to the currently used tools in Technodat, CAE-systémy s.r.o. Company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
9162
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYKOUKAL, Stanislav. \textit{Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/pw8891/.
Jak správně citovat práci
VYKOUKAL, Stanislav. Projekt optimalizace obchodních a marketingových nástrojů ve firmě Technodat, CAE-systémy s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová