Využití fanouškovských tokenů jako nástroj marketingu sportovního klubu – Antonín Valášek
Antonín Valášek
Diplomová práce
Využití fanouškovských tokenů jako nástroj marketingu sportovního klubu
The Use of Fan Tokens as a Marketing Tool for Sports Club
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních technologií, zejména fanouškovských tokenů, pro marketingové potřeby sportovních klubů. Cílem práce je navrhnout řešení a praktické koncepty, které sportovním klubům poskytnou efektivnější a transparentnější způsoby interakce se svými fanoušky právě díky využití zmiňovaných technologií. Teoretická část nejprve definuje pojem fanouškovství a představuje …víceAbstract:
This thesis deals with the possibilities of using modern technologies, especially fan tokens, for the purpose of marketing sports clubs. The aim of the thesis is to propose solutions and practical concepts that will provide sports clubs with more effective and transparent ways of interacting with their fans thanks to the use of these technologies. The theoretical section first defines the concept of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedoucí: Jakub Jedlinský
- Oponent: Ilya Bolotov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Sports Marketing after the Financial Crisis
Kateřina Salajková -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Marketing and Medializing Minor Sports
Tamara Savelyeva -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
Vanesa PACKOVÁ