Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh – Ing. Jarmila FOJTÍKOVÁ
Ing. Jarmila FOJTÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh
Project of the marketing comunication for the new product comming into the sales of the Unikov company
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a následně vytvořit projekt komunikačního mixu pro zavedení nového výrobku na trh v konkurenčním prostředí. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality, která v současné době přichází na trh s nabídkou několika nových typů zahradních křesel. Práce je rozdělena …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to analyse influence marketing communication of the company Unikov, Ltd. and its influence on the offering of the new product in the market. Company Unikov tries to produce metal garden furniture of the high quality. Today´s trend is the wide range of the latest types of garden armchairs. At first {--} in the theoretical part I have paid attention to this problem where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8409
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOJTÍKOVÁ, Jarmila. \textit{Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/pwnhx7/.
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Jarmila. Projekt marketingové komunikace společnosti Unikov, s.r.o. pro zavedení nového výrobku na trh. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace společnosti Remissio
Pindurová Pindurová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková