Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Kamila Sovová
Bc. Kamila Sovová
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku Kouzlo barev a drogerie, kterou vlastní mateřská společnost Barvy a laky Hostivař a. s. Pomocí analýzy konkurence a analýzy zdrojů specifických příležitostí určit a vyhodnotit současnou strategii a na jejím základě navrhnout možná opatření, která by zajistila lepší pozici na trhu. První …víceAbstract:
The subject of this thesis is to characterize effects of internal and external environment of chosen retail unit Glamour of colours and chemist´s items, which is owned by a parent company Barvy a laky Hostivař a. s. The next issue is to define and evaluate a contemporary strategy using an analysis of resource -competitive and analysis of specific opportunities and on the basis of evaluated strategy …víceKlíčová slova
Marketingová situační analýza maloobchodní jednotka vnější prostředí vnitřní prostředí analýza konkurence analýza zdrojů specifických příležitostí SWOT analýza nákupní atmosféra věrnostní program. Marketing strategy analysis retail unit external environment internal environment competitor analysis analysis of specific opportunities SWOT analysis purchase atmosphere loyalty program. Marketingová situační analýza loyalty program.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cp5ws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová