Bc. Jáchym Patloka
Bakalářská práce
Reklama na tabákové výrobky
Tobacco Products Advertisement
Anotace:
Tato práce pojednává o reklamě na tabákové výrobky. Cílem práce je zhodnotit aktuální právní i mimoprávní regulaci reklamy na tabákové výrobky a její efektivitu. V úvodu práce jsou vymezeny základní pojmy reklamy a tabákových výrobků. Dále jsou zmíněna základní východiska právní regulace a souvislost mezi reklamou a etikou. Následně práce pojednává o tabákové reklamě z hlediska marketingu. Další části …víceAbstract:
This thesis discusses the tobacco product advertisement. The aim of the thesis is to evaluate the current legal and extra-legal regulation of tobacco advertising and its effectiveness. In the introduction of the thesis, the basic concepts of advertising and tobacco products are defined. Then the basic background of legal regulation and the link between advertising and ethics are mentioned. Subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kvuin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Michala Špačková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obchodněprávní studia / Obchodněprávní studia
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti
Jana Hronová -
Právní úprava reklamy na tabákové výrobky
Michaela Šustrová -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Etika v reklamě
Victoria Kanclířová -
Etika v reklamě
Ekaterina Tishchenko -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ