Bc. Jáchym Patloka

Bakalářská práce

Reklama na tabákové výrobky

Tobacco Products Advertisement
Anotace:
Tato práce pojednává o reklamě na tabákové výrobky. Cílem práce je zhodnotit aktuální právní i mimoprávní regulaci reklamy na tabákové výrobky a její efektivitu. V úvodu práce jsou vymezeny základní pojmy reklamy a tabákových výrobků. Dále jsou zmíněna základní východiska právní regulace a souvislost mezi reklamou a etikou. Následně práce pojednává o tabákové reklamě z hlediska marketingu. Další části …více
Abstract:
This thesis discusses the tobacco product advertisement. The aim of the thesis is to evaluate the current legal and extra-legal regulation of tobacco advertising and its effectiveness. In the introduction of the thesis, the basic concepts of advertising and tobacco products are defined. Then the basic background of legal regulation and the link between advertising and ethics are mentioned. Subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2024
  • Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Michala Špačková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obchodněprávní studia / Obchodněprávní studia

Práce na příbuzné téma