Alternativní program Začít spolu na 1. stupni základních škol – Hana ČERNOCHOVÁ
Hana ČERNOCHOVÁ
Master's thesis
Alternativní program Začít spolu na 1. stupni základních škol
Alternative programme "Step by Step" in the 1st stage of primary schools
Abstract:
Tématem diplomové práce je Alternativní program Začít spolu na 1. stupni základních škol. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o alternativním školství, charakterizuje program Začít spolu v celé jeho šíři a poslední kapitola se zaměřuje na Rámcový vzdělávací program a jeho souvislost s programem Začít spolu. Praktická část obsahuje výsledky kvalitativního výzkumu …moreAbstract:
This thesis deals with Alternative programme Step by Step in the 1st stage of primary schools. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes an alternative education, it characterizes the programme Start together in its entirety. The last part focuses on the Framework Educational Programme and its connection with the programme Start together. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNOCHOVÁ, Hana. Alternativní program Začít spolu na 1. stupni základních škol. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Alternativní školy jako nová možnost vzdělávání po roce 1989 (soubor publicistických reportáží)
Kristýna Živná -
Alternativní a tradiční školství pohledem rodičů dětí mateřských škol
Adéla KOTTOVÁ -
Názory studentů oboru Učitelství pro mateřské školy na alternativní preprimární školství
Monika ŠMÍDOVÁ -
Specifika alternativní školy s důrazem na problematiku chování
Pavla Šoukalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights