Marketing produktů ve videoherním průmyslu – Bc. Michal Lanc
Bc. Michal Lanc
Master's thesis
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Marketing of products in the video game industry
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je na konkrétních příkladech vybraných produktů ve videoherním průmyslu popsat jejich marketingové kampaně, provést srovnání s konkurenčními produkty a navrhnout možnosti optimalizace. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. V první kapitole budou specifikovány teoretické východiska řešené problematiky, tedy základní pojmy marketingu v oblasti videoherního průmyslu, marketingové …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to describe marketing campaigns of selected products in the video game industry through specific examples, compare them with competing products, and propose optimization possibilities. The diploma thesis is divided into four chapters. The first chapter will specify the theoretical foundations of the issue at hand, including basic marketing concepts in the video game …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/d8idd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
FOMO jako marketingový nástroj v herním průmyslu
Daniela Vlasáková -
Vývoj marketingových strategií v herním průmyslu
Lukáš Hamouz -
Postavení videoherního průmyslu mezi kreativními průmysly v České republice
Anna Roubíčková -
Působení marketingové komunikace herního průmyslu
Radovan Šrein -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Typy monetizace videoherních produktů
Sendrei Sendrei -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko