Bc. Tereza Tesařová

Diplomová práce

Množiny v českých učebnicích matematiky

Set theory in the Czech school textbooks
Anotace:
V této diplomové práci se věnuji vývoji pronikání množinové látky do středoškolských učebnic matematiky. Text je rozdělen do sedmi kapitol. První dvě, školství ve 20. století a vznik a vývoj teorie množin, jsou kapitolami spíše přípravnými. Zbývající kapitoly jsou již stěžejní a chronologicky v nich sleduji učebnice i modernizaci školské matematiky, která je pro toto téma významným přelomem. V práci …více
Abstract:
In this thesis I am dealing with the development of the intersection of the set subject learnings into the secondary textbooks of the mathematics. The text is divided into seven chapters. The first two, education system in 20th century and formation and development of the set theory, are rather preliminary chapters. The remaining are the key chapters and I chronologically observe the textbooks and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Pavel Šišma, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masarykova univerzita

Přírodovědecká fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy