Hodnotenie potenciálu spoločnosti na vybranom trhu – Michaela Hlinková
Michaela Hlinková
Bakalářská práce
Hodnotenie potenciálu spoločnosti na vybranom trhu
Hodnocení potenciálu vybraného trhu
Anotace:
Bakalářská práce na téma hodnocení potenciálu společnosti na vybraném trhu se zabývá hlavními faktory, které by mohly přímo nebo nepřímo ovlivnit vstup společnosti Footshop s.r.o. na francouzský trh. K dosažení stanovených cílů jsem se dostala pomocí dílčích cílů, které byly realizovány porovnáváním, průzkumem, PEST analýzou, analýzou internetu a analýzou konkurence. Velkým přínosem do této práce byly …víceAbstract:
Bachelor thesis on the evaluation of the company potential on the selected market, examines the main factors that could directly or indirectly affect the Footshop Ltd. enter the French market. To achieve defined goals I got through the milestones that have been realized by comparing, surveys, PEST analysis, analysis of internet and competitor analysis. A great contribution to this work has been own …víceAbstract:
Bakalárska práca na tému hodnotenie potenciálu spoločnosti na vybranom trhu sa zaoberá hlavnými faktormi, ktoré by mohli priamo, alebo nepriamo ovplyvniť vstup spoločnosti Footshop s.r.o. na Francúzsky trh. K dosiahnutiu stanovených cieľov som sa dostala pomocou čiastkových cieľov, ktoré boli realizované porovnávaním, prieskumom, PEST analýzou, analýzou internetu a analýzou konkurencie. Veľkým prínosom …víceKlíčová slova
lifestylová obuv Footshop Marketing životní styl Francie analýza trhu Online marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50951
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50951
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Economic analysis of Czech National Bank interventions in foreign exchange market
Josephine Králová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Životní styl adolescentů na vybraných středních školách
Jaroslava Šlechtová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová