Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami – Bc. Klára Pažoutová
Bc. Klára Pažoutová
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Development of communication abilities of child with multiple disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačních schopností dítěte se souběžným postižením více vadami. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje souběžné postižení více vadami a jednotlivá postižení kombinující se mezi sebou. Druhá kapitola vymezuje osobnost dítěte předškolního věku, komunikaci, specifika řečového vývoje u dětí se sluchovým postižením a souběžným postižením více …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the develop of communication of child with multiple disabilities. The thesis is divided into three chapters. First chapter define multiple disabilities and individual disabilities which can be combine with each other. Second chapter define personality of the preschooler, communication, specifics of speech development of children with hearing impairment and multiple disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kl0eu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová