Bc. Kamila Gregořicová, DiS.

Master's thesis

Sociálně-marketingová kampaň

Social Marketing Campaigns
Anotácia:
V diplomové práce bude provedena rešerše dostupných zdrojů odborné literatury pojedná-vající ve větší či menší míře o neziskovém sektoru jako o prostředku marketingové komuni-kace, který apeluje a ovlivňuje přístupy a chování lidí. Zamýšlení se nad účinky předčítání dětem a jejich vliv na jejich emoční zdraví a specifikace důležitosti role ? rodič, učitel, vy-chovatel. Dalším cílem je provést výzkumnou …viac
Abstract:
The aim of the Diploma Thesis is to do a background research on the accessible sources of literature, which focuses to greater or lesser extent on the theme of non-for-profit sector functioning as a device of marketing communication. This device appeals on the attitudes and behaviour of people and influences them. It considers the impact of reading to children and its influence not only on their emotional …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gregořicová, Kamila. Sociálně-marketingová kampaň. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications