Expansion of Kazakh Company to the Czech Market – Bc. Dinara Begalina
Bc. Dinara Begalina
Bakalářská práce
Expansion of Kazakh Company to the Czech Market
Expansion of Kazakh Company to the Czech Market
Abstract:
This bachelor thesis deals with the expansion of the Kazakh construction company to the Czech market. The theoretical part of the thesis describes the factors that influence companies to go international, as well as possible barriers that can occur during the expansion process. As well, there is also the description of market entry strategies and processes of the selection of the target market and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/loa09/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Darya Maltseva -
Portfolio construction and international diversification during crisis
Samuel Farský -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
Pavel Kutov -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil