Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní – Pavla Bártová
Pavla Bártová
Master's thesis
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
Media planning with focus on buying TV campaigns
Abstract:
Tématem práce je mediální plánování a nákup televizních kampaní. Cílem práce je komplexní analýza procesu mediálního plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní. Úvodní část práce se věnuje počátkům reklamního průmyslu a současné moderní reklamě. V teoretické části je kladen důraz na podrobné vysvětlení kroků mediálního plánování a základních mediálních pojmů. U jednotlivých kroků se autorka …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is media planning and buying of TV campaigns. The objective of the thesis is a comprehensive analysis of the media planning process with a focus on buying of television campaigns. The introductory part of the thesis deals with the beginnings of the advertising industry and the contemporary modern advertisement. The theoretical part is focused on detailed explanations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23656
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2011
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Martin Mlýnek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci
Veronika Pichová -
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Barbora Švalbová -
Aspekty mediálního plánování malých a středních zadavatelů a jejich reklamních agentur
Jiří SLAVÍK -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Michal Moravec -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Pavel Drabina -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Darina Hlavicová -
Talentové TV pořady, medializace, marketizace a celebritizace - komparace ČS Superstar a Česko Slovensko má talent
My Huyen Truong