Julie REISEROVÁ
Bachelor's thesis
Stezka se čtenářským zaměřením Strakonicemi
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu naučné stezky se čtenářským zaměřením ve Strakonicích a okolí. Teoretická část obsahuje definici naučných stezek, jejich smysl a funkce. Dále se zabývá stezkami ve Strakonicích a okolí a výzkumem, který se týká čtenářské gramotnosti. Nejzásadnější kapitolou je zhodnocení potenciálu Strakonic pro tvorbu naučných stezek se čtenářským zaměřením. V praktické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the design of a educational trail with a reading focus in Strakonice and its surroundings. The theoretical part includes the definition of educational trails, their purpose and function. Furthermore, it deals with trails in Strakonice and its surroundings and research on reading literacy. The most important chapter is an evaluation of the potential of Strakonice for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
REISEROVÁ, Julie. Stezka se čtenářským zaměřením Strakonicemi. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Czech Language in Education / CJOV20
Theses on a related topic
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová