Marketingová komunikace ve volnočasové organizaci – Bc. Alena WEHLE
Bc. Alena WEHLE
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve volnočasové organizaci
Marketing communication in a freetime organization
Anotace:
Rychlý vývoj ovlivňuje i odvětví marketingové komunikace, která je nutnou součástí každé volnočasové organizace. Především on-line nástroje, které byly trendem v roce 2013, již doplňuje či nahrazuje řada dalších. Cílem práce je definovat marketingovou komunikaci a na příkladu konkrétních volnočasových organizací prezentovat možné využití jejích nástrojů. Byla využita metoda případové studie a analýza …víceAbstract:
Fast evolution has been influencing also marketing communications, which is integral to every leisure-time organization. Primarily, on-line instruments which were trendy in 2013 have been accompenied or replaced with many others. The goal of this diploma thesis is to define marketing communications and illustrate a potential application of its instrument with examples of leisure-time organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WEHLE, Alena. Marketingová komunikace ve volnočasové organizaci. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva